OSLO

Jag köpte precis en biljett till Oslo. 251 kr - som hittat tycker jag! I resesammanhang räknas
jag ju trots allt fortfarande som ungdom... ända till tisdag :). Ska dit o träffa lite vänner som jag
inte träffat på länge nu, o det ska bli superkul :). Åker direkt från tacoparty i Hässleholm imorgon 
med tåget till Helsingborg, sen tar jag nattbussen som är framme 05.40. Hoppas jag kan sova på
bussen! Men det ska nog gå bra, för det blir nog sen sänggång ikväll för jag har inte börjat packa
o det brukar ta sin lilla tid för mig.

Ska bli skönt att komma iväg på en långweekend. Min förhoppning är att få fira 17 maj där,
men allt är upp till chefen imorgon. Hoppas, hoppas!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fan va gött :) tur du hinner tacosen, ses imorgon kram

2010-05-11 @ 22:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0