Då har jag anlänt...

Bussresan på 6,5 h gick bra. Två jäkligt roliga norrmän, som vägrade sova, underhöll mig.
Men jag fick iaf sova de två sista timmarna. 5.40 kom Peter o mötte mig vid stationen.
Sen fick jag sova fram till elva. Efter det tog vi tunnelbanan till Sognsvann och gick runt 
sjön och sen åkte vi vidare till Holmenkollen och Frognerseteren. Ikväll har hela gänget
varit o sett Robin Hood, den var bra!

Deras lägenhet är grym. Älskar ju kollektiv :). En trappa upp har dom en takterrass med
utsikt över Holmenkollen och hela Oslo, supermysigt. Här skulle man ju nästa kunna bo...





Kommentarer
Postat av: Mammi

Ser ju bra ut:)Då fick du va med om "suttonde maj".

Grattis i morgon:)Ses då

2010-05-17 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0