Mums med matrester i micron

Jag är så jäkla hungrig, så jag tänkte precis värma en fryst pizzabulle i micron.
Men när jag öppnade microvågsugnen så låg där en halv portion gröt. Så det fick
bli en näve jordnötter istället (kunde kanske i och för sig bara värmt till gröten
lite så hade jag haft en lagom portion så här innan läggdags). Som ansvarsfull
storasyster så blir jag ändå orolig... måtte Emilia fått i sig någon annan mat idag,
hur ska hon annars ha klarat av dagens sysslor med en HALV portion gröt i magen...
jag önskar hon var hemma så jag kunde se att hon mådde bra... men jag antar att
hon har det bra där hon är.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag mår bra Emma:) Lyxade till och med till det med ny fräsch gröt imorse. En HEL portion:) Slut på stressiga morgnar kanske?

2010-04-01 @ 13:17:01
Postat av: Emma

Guldstjärna till dig ;)

2010-04-01 @ 13:25:48
Postat av: Mammi

Nytt sätt att koka gröt på...direkt på "plattan"!!!

2010-04-01 @ 16:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0