Broloppet - check!

Denna bloggen föddes samtidigt som vi bestämde oss för att anmäla oss till broloppet. O nu är det över! Det är blandade känslor. Vi har tyvärr inte tränat så mycket som var tanken från början. Men jag tror att vi nu sista veckan (lite försent kan tyckas) har blivit lite mer träningsmotiverade och jag hoppas vi fortsätter löpträna regelbundet.  

Loppet i sin helhet var jäkligt kul att springa, o vädret var helt och hållet på vår sida. Första timmen körde jag, Emilia, Ville o Pegen ihop. Jag kände redan från början att tempot var lite för högt för min del, så efter 10 km så sa jag att de andra skulle springa före (blev nästan slagsmål mellan mig o Ville då, men han var i alla fall grym på att peppa, tack! Och så ska han såklart också ha en eloge för de fina bilderna han tog under loppet :)).

Tyvärr så funkade inte tidtagarna som de skulle, kanske kan de få fram rätt tider senare i veckan. Emilia, Ville o Pegen var grymma efter förutsättningarna o sprang på dryga 2 timmar, o jag sprang på runt 2.20 och är helnöjd med det. Det här är bara början, jag känner mig redan sporrad till att springa fler lopp, kanske Göteborgs Varvet nästa år, kanske, kanske. Ska inte säga för mycket, men det känns onödigt att sluta träna när man precis har kommit igång. Nu är det väl bara att köra på, och underhålla det man har :), alltid lättare sagt än gjort, men man måste ju gå in med den inställningen!


                                            Uppladdning i bussen.

                                        Det var blåsigt o regningt när vi kom till Köpenhamn.

                                             Såhär exalterad var Emilia innan loppet.

                                              Mot start!

 
                                                                   Det var VARMT i tunneln, men kul hade vi :).


 
                                                   Glada och lättade efter målet.

                                                                                    Den fina medaljen :).


Kommentarer
Postat av: Josse

Grymma bilder... Ser vääääldigt roligt & lätt ut ;) Bra jobbat allihopa!!! Jag är imponerad...

2010-06-13 @ 23:16:54
Postat av: Pegen

De blev ju en kanondag från uppladdning till mål. Härligt jobbat. Nu tkr jag vi kikar framåt mot Göteborgsvarvet 2011

2010-06-13 @ 23:28:58
Postat av: Amanda

ja det ser verkligen väldigt lätt ut! gött att ha klarat det:D

2010-06-13 @ 23:34:21
Postat av: Lina

Jag är verkligen stolt över er, bra kämpat!! <3

2010-06-14 @ 10:33:36
Postat av: Maja Munke

Vad grymma ni är, jag är imponerad!!! :)

Jag tycker verkligen att ni skall satsa på Göteborgsvarvet 2011, för det tänkte jag också göra ;)

2010-06-14 @ 12:14:42
Postat av: Mammi

Superduktiga, jag är stolt över er, bra att fixa det.:)Ni ser ju inte helt slitna ut. Det gav mersmak??Kör på.

2010-06-14 @ 18:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0