Midsommar 2010

Åh vad jag älskar midsommar! Klart den bästa högtiden (jul o påsk uppskattas såklart också mycket för att de är så långa, men det är nåt visst med midsommar). Jag kan inte minnas någon tråkig midsommar, men det här årets midsommar tillhör en av de bästa... ja jag tror faktiskt att det var den bästa. Fanns inte så mycket mer att önska. Vin, midsommarlekar (ett måste enligt mig), grillat (sill är ej nödvändigt), snaps, dans runt midsommarstången (har jag inte gjort sen jag var tio tror jag), champagne, jordgubbar (missade iofs dem), disco med rökmaskin och allt detta toppades med ett underbart väder... ja en fulländad midsommar helt enkelt! Tack till alla som gjorde festen så bra :)!

Kommentarer
Postat av: Josse

Javisst va de en toppendag/kväll, tack själva <3

Vi kör på denna nya tradition tycker jag...

2010-07-04 @ 10:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0