Träningsvecka 1

Nu är dagen kommen!  Idag smäller det igång på riktigt. Framför oss har vi 20 veckors
hårdträning. Vi tjuvstartade vårt träningsprogram med en uppvärmningsrunda runt
Pildammarna igår kväll. Känns skönt att vi är två stycken som kan hjälpas åt att dra
ut varandra för nu kommer vi inte undan längre.

 

Träningsveckan kommer att se ut som följande.

Måndag: 5 km – 32 min

Onsdag: 5 km – 32 min

Lördag: Ett långpass med gånginslag under 60 min.

 

Hur träningen har gått under veckan kommer vi att uppdatera på söndagar där vi
även skriver in hur följande veckas träning kommer att se ut. Så ni som inte vill läsa
om träning kan helt enkelt undvika att läsa här på söndagar!

 

 

Så nu kör vi igång, är någon med oss?? :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till för det kommer ni nog behöva, jag beundrar er! Springa 5 km idag o onsdag, shit va jobbigt!

Jag följer er här på er blogg!

Good luck!



kram/Hanna D

2010-01-25 @ 17:37:58
Postat av: Josse

Ja e oxå med, sitter här med ångest över ännu en träningsfri kväll haha... lycka till!!!!

2010-01-25 @ 20:44:53
Postat av: Fredrik

Jag e med:) Började också samtidigt som er.

Välkomna på backträning;)

2010-01-26 @ 11:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0