Bara vanlig syskonkärlek


Vi har inte haft tid för uppdatering men det betyder inte att vi inte har legat på latsidan.
För det har vi! Varit ute och dansat lite, men det är också allt. Men det viktigaste i vår
träning är att det inte ska kännas som något tvång, det ska vara kul att träna ;). O det
hoppas vi att vi ska känna nu när vi snart sätter igång på allvar.

Som vi försökt meddela tidigare (för er som hann läsa innan förra inlägget togs bort) så
har vi kommit fram till att det är riktigt tråkigt att ha en blogg som handlar om enbart
träning, vem fan bryr sig liksom!? Så därför har vi bestämt att vi bloggar om allt vi har
lust till. Och idag har vi lust att blogga om gårdagen. Igår var vår första gemensamma
dag tillsammans på två och en halv vecka, då Emilia lämnat staden över jul och nyår för
att flytta hem till föräldrarna ett tag då hon kände att hon behövde bli lite ompysslad
(jag måste börja ge henne mer kärlek). Vi började dagen med att tvätta, vilket gick
väldigt smärtfritt denna gången (internt för er snabba läsare ;). Sen beslöt vi oss för
att ha lite kvalitetstid tillsammans för att hålla gnistan vid liv. Vi vandrade ner till Ribban
och kollade in läget där, det va sol o massa snö så det var supermysigt. Sen gick vi
vidare till Västra Hamnen och tog en fika på Espresso House för att värma oss lite.
På vägen hem så träffade jag en väldigt gammal och väldigt ytlig bekant och vi bytte
några snabba ord med varann.
- Bor du här i Malmö nu?
- Ja jag bor med henne (sa jag och pekade mot Emilia), ja det är min syster alltså,
inte min flickvän, hahaha.

Synd att veckan inte har fler sådana här dagar. Fler söndagar och röda dagar till folket, tack! 





 
 

Kommentarer
Postat av: Zlagge

Äntligen uppdatering! Tycker dock fortfarande att det är tråkigt att ni tog bort föregående inlägg, re-post! ;)

2010-01-07 @ 23:39:48
Postat av: Jossan

Naaaaaw va mysigt ni har det... en liten tanke bara, jag har en liten känsla om träning, och det är att de blir typ aldrig "roligt", men ni fix ändå, de e jag säker på :) jag missade förra inlägget, vill se. puss o godnatt

2010-01-07 @ 23:50:26
Postat av: Anonym

förresten, ni e grymt lika på fotot... :)

2010-01-07 @ 23:52:46
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

mysiga bildeR! :D

2010-01-08 @ 00:38:44
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag önskar vi kunde re-posta, men det inlägget verkar vara ett minne blott.



2010-01-08 @ 20:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0