Dagens klipp

Var ute en runda på stan idag och gjorde 3 inköp som jag är väldigt nöjd med.

*  Hittade ”Remember the 80’s, now that’s what I call nostalgia” på Akademibokhandelns
bokrea, 49 kr. Vi funderar på att ha en 80-talsfest inom det närmaste så den kan nog
fungera som lite inspiration.

* Löparskor, ADIDAS Supernova Sequense 2A, 1 300 kr på Löplabbet. När butiksbiträdet
frågade vad jag använder för skor idag så skämdes jag något när jag berättade att det är
ett par 13 år gamla Reebok. I affären får man springa på ett löparband för att personalen
ska kunna bedöma vilken sko just jag behöver. Så vi får hoppas att det är en riktig supersko
jag har köpt. Men en sak undrar jag… varför måste alla löparskor vara så otroligt fula!?

* Linne på Monki. Sprang på ett linne som jag tror kan bli lite fint, dessutom var det på 75% rea,
så det fanns inte så mycket att tveka på. När jag kom till kassan visade det sig att det var halva
priset på reapriset, så det kostade 22,50 kr. Kunde inte låta bli att skratta :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0