Volleybollturnering med schysta priser

Igår anordnades en volleybollturnering vid Camps Bay för alla språkskolor och volontärorganisationer i Capetown. Så vår skola ställde upp med ett lag där jag och Emilia deltog. Vårt lag var ganska värdelöst. Vi skulle samlas redan halv nio så jag och Emilia försökte vara lite seriösa och laddade upp med vila och pasta i fredagskväll :). Två man gör ju inte ett lag, så vad hjälpte det när några var ute och festade till klockan fem, och någon kom en timme senare med håret på sne och cigarett i munnen. MEN… efter finalen lottades det dessutom ut 3 extrapriser, där JAG vann 2:a priset =), som bestod av en heldag med sandboarding och surfing med instruktör för 2 personer! Så snäll syster som man är så har jag lovat att Emilia ska få följa med mig :)! 



Coachen Athini (som inte skötte sig helt) och vår söta bartender: 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0