Måndagsångest... fuck you!

Efter 4 dagars fantastiskt kul festivalfirande är det nu måndag igen. Ett år till nästa!

Ovanpå allt så känns det som att det är höst nu :(. Och ovanpå det spelar min kollega
bredvid mig Lugna Favoriter, det absolut sista jag vill höra idag, men vill inte säga till,
så jag får sitta här o PLÅGAS med en klump i magen.

JAG VILL INTE höra Love Hurts. JAG VILL INTE höra Up where we belong. JAG VILL INTE
höra When a man loves a woman.  JAG VILL INTE höra Imagine. JAG VILL INTE höra When you say nothing at all. JAG VILL INTE höra Heaven. JAG VILL INTE höra Wind of Change JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE.
Kanske en annan dag. Men absolut inte just idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0